5 Eylül 2008 Cuma

TOKYOO 東京

Kim ne derse desin.. Tokyo güzel şehir eleman.. Bir kere o gece parıl parıl parıldayan ışıkları yeter be Tokyo'nun. Kalabalık olsun, NY da kalabalık nolmuş yani. Zaten bilgisayarıma format attım. Masaüstü resmim gitti, çok da üzülmedim hani.. zaten gitsin de yenisini ayarlayayım bu kötü diyordum. Sonra oturdum bilgisayarın başına dedim hideto mu yapsam x japan mi yapsam,, düşünürken dedim bırak ya bırak.. silkelendim google a girdim buldum Tokyo'nun gece manzaralarını ışıklı ışıklı.. kaydettim hemen.. sonra da kolajladım miss gibi masaüstü oldu.. artık masaüstümde tokyo gecelerini seyrediyorum. Babam da beğenmiş. Anneme "sana da yapsın bi tane ışıl ışıl Tokyo'yu izlersin" diyodu da annem "bırak amannn" dedi geçti gitti :D neyse artık "bu ucube herifler kim ne kadar çirkinler ayy ıyy" deyip de beni fıtık edemeyecek kimse. Tokyo ya laf ettirmem edeni rahat bırakmam :D
Gidecem işte oulcana inat afs yle gidecem. Almıyo mu Tokyo afs yle ozaman kaçıp gidecem gidecem de gidecem. Oulcan Finlandiya'da depresyona girip harakiri planları yaparken ben Tokyo'da geziyo olacam haberin olsun kün efendi..

Hiç yorum yok: